Söndag

Haha jag har inte haft tid att blogga riktigt. Sa att jag skulle visa upp mitt nya nagellack i förrgår, men det hände ju inte riktigt. I fredags efter skolan sprang jag iväg och jobbade i några timmar, sen var det bara att dra hem och göra sig iordning fort som fan innan förfesten drog igång at my place. Sedan var det krogen och när jag kom hem var jag ju tvungen att sova direkt. Igår jobbade jag heeela dagen och eftersom fredagsnatten var hård så var jag ju slutkörd igår efter 8,5 timmars arbete (så jag gick och la mig efter ett varmt bad). Nu ska jag vara på plats på jobbet igen om 1½ h. NU får ni dock se nagellacket!

Grundade med mitt älskade Factory Grey från American Apparel ♥


Och såhär ser det nya lacket ut över det. Nästa gång ska jag prova med någon lite halvgalen färg under. Igår var bara en Factory Grey-dag så jag var liksom tvungen att ta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0