111016

Och så var man hemma igen efter en sjukt rolig helg i Piteå! Kommer självklart visa bilder från dessa dagar, men just nu känner jag bara för att typ... vila. Har väl kört bil mer eller mindre sen kl 12 idag, så det kan ju vara skönt att ta en liten rast då jag kan sitta och göra ingenting ungefär.

På tal om något annat så kom tidningen Norran förbi på skolan förra fredagen och så blev jag intervjuad och även fotad tillsammans med Kajsa. Idag fick jag se resultatet!



På sidan står det lite fint "Emelie (Emilie.........) Cabrer kommer se till att modellerna under Umeå Fashion Week glänser. Här är det klasskamraten Kajsa Wenngren som agerar modell."
Sen var det ju lite mer text och så, men den tar vi inte upp nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0