Even better than the old me

Äntligen blev det dagen man väntat på i över 11 jävla månader.... Det var dagen vi skulle få se Rihanna. Inte nog med att man sett framemot det, på något jävla vänster fick vi plats 22-26 i kön - FUCKING AWESOME.


Så efter ca 5 timmars köande stod vi där inne, längst jävla fram (förutom golden globe:arna såklart)



Och vi hade snackat lite lätt om hur roligt det hade varit om någon gästartist skulle komma och överraska, förbandet var alltså ingen mindre än Calvin Harris (alla trodde att det var Adam Tensta som skulle vara förband av någon anledning.. aja, jag är nöjd med det här plötsliga bytet höhö)..... jag dog. Producenten till Rihannas nya "We Found Love" om det säger er lite mer?


Är inte människan överdrivet vacker? Och fasen vilken röst hon hade den kvällen. Allt var bara magiskt.



Fattar knappt att det är lilla jag som tagit dessa bilder på kvinnan. Har fler bilder på henne också, men väljer att inte lägga upp alla dels för att det blir lite tjatigt, dels för att jag vill vara säker på att jag har vissa för mig själv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0