Roc me out on the floor

Har just varit på världens löjligaste Zumbapass. Jag har ju precis börjat träna på IKSU, just för att Träna tagit bort de pass jag faktiskt tycker om att gå på (fy, jag trivdes ju där). Så igår kollade jag på lite pass som jag var intresserad av att gå på nu såhär i framtiden, sedan kollade jag på vilka pass jag skulle hinna till ikväll. Då stod det mellan Zumba, pilates och Body Pump. Sedan insåg jag ju att eftersom jag mer eller mindre inte tränat någonting på ett halvår så skulle ju både pilates och Body Pump ta livet av mina muskler så jag bestämde mig för Zumba eftersom det ska vara lite mer konditionsträning och därför en relativt lugn start på mitt tränande. Fan så fel jag hade, passet var ju typ utformat för ett gäng pensionärer eller liknande. Jag gjorde allt jag kunde för att försvåra allting så att jag skulle känna såhär i efterhand att jag varit och gjort något, men ja ni ser ju på bilderna nedan att man verkligen inte ser att jag varit och tränat. Sen känner jag inte för att stanna längre och exempelvis styrke- eller konditionsträna på egen hand just för att jag vill komma hem och duscha och sedan få den sömn jag behöver. Har ju så mycket jobb nu så det är sinnessjukt.

Men iaf. Den där instruktören borde skämmas, om hon helt ärligt trodde att det där var jobbigt så.... ja, då borde hon börja träna på riktigt helt enkelt. Nåja, imorgon tänker jag dra och träna igen! Då ska det inte bli någon sånhär flopp inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0