Nu ska ni få höra

Färgade linser är ju fantastiskt för alla som på något sätt vill förändra sitt utseende men inte alltför drastiskt och inte heller permanent. Det är något omgivningen lägger märke till, men inte alltid så att den kan sätta fingret på vad det är man har gjort. Jag själv är ju ett stort fan av att byta ögonfärg. Har ju haft allt från brunt till blått till lila till grönt till grått... finns det ens fler färger för mig att prova nu?

Den utan tvekan bästa sidan på internet när det kommer till just färgade linser (och självklart massa annat smått och gott) är fargadelinser.com. Leveransen är helt galet snabb, linserna är precis desamma som går att köpa hos en vanlig optiker - bara det att du betalar halva priset. Nu är månadslinserna Freshlook och Expressions på kampanjpris (149 kr/par) så det innebär att man får 40% rabatt på dessa prylar. Skynda fynda säger jag.

Bland annat så kommer ju mina underbara cirekllinser från fargadelinser.com.

MakeLooks Circle Lenses Green Utan Styrka




Här köper du färgade linser hos fargadelinser.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0