Lite blandat

Här kommer lite fler bilder från Stockholmsresan förra veckan. Kan ju nämna det att om ni följer Josefines blogg så behöver ni inte kolla igenom, detta är nämligen hennes bilder så de är redan uppvisade där ;)

Minns faktiskt inte vad vi sysslade med här? Men vi hade säkert kul!



Dagen efter denna kväll upptäckte Kajsa att jag betedde mig lite konstigt mot hennes tinning/öra. Vi vet än idag inte vad jag sysslar med på denna bild. Frågan är väl kanske också vad Kajsa egentligen gjorde ;D



Bakisdag i Gamla stan



2 bilder under denna text minns jag verkligen inte. Men det syns nästan på mig att jag inte skulle ha så mycket minne kvar



Rihaaannaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0