It's the way I'm feeling, I just can't deny

Igår var väldigt trevligt. Först lite tjejmys, sedan lite bus på grubbe/västerhiske/whatever, efter det Corona och slutet var självklart chilicheeeeese haha.

När vi skulle iväg till det andra förkröket så var vi lite för många. Någon var alltså tvungen att offra sig och ligga i bagaget. Haha, aja... så länge jag hade min chokladmousse!!



Stod givetvis längst fram när Nause-grabbarna skulle fylla ena dansgolvet på Corona. Orkade dock inte stå kvar så mycket längre för att vänta på deras typ enda kända låt så gick därifrån efter typ 20 min då jag blivit less på det där jävla trycket av folket bakifrån som fan var värre än på Rihannas konsert!? haha


Kajsa gick för att hämta ut Carros jacka i garberoben, sen kollar hon på mig och säger "hahahha... du MÅSTE fan komma hit och se det här". Vackert avslut måste jag säga
.


Ja, och sedan blev det frasses (för att slippa Max galna köer), för "en fet jävla fittchilicheese"
. Slutet gott, allting gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0