I'm drunk on love, nothing can sober me up

Det var ju inte bara julklappar till andra som jag köpte idag, nej nej. Gav mig själv lite gåvor också, har ju skött mig så bra på senare tid så det förtjänade jag väl ;)

Köpte denna söta lilla grej, så om man trycker på den där stora puffen kommer fint guldglitter ut som man kan ha i hår, på dekoltage eller ja.. överallt förutom i ögonen typ ;D (fick då dessutom ett sött läppglans på köpet)


Den andra grejen jag valde att ta med hem är detta underbara body butter med doft av ingefära, låter kanske lite knasigt men den har helt klart gått och blivit min favorit efter dessa veckor.


Köpte även ett nytt par Dr.Denim eftersom mina gamla nu lyckats spricka lite fint i grenen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0