Duktig?

Jespers mormor, som vi då bor hos här i Sandviken, har sagt till honom att hon aldrig mer ska klaga på att han inte städar rummet efter att ha sett vad jag och Kajsa gör med hans rum. Därför bestämde jag mig för att göra ett litet städryck idag. Så jag har röjt undan allt, dammsugit och dammtorkat så jag tycker att det ser himla fint ut nu!

...Sen kom Kajsa hem från sin promenad och skulle leta efter en grej på golvet, givetvis är det första hon säger "fan vi borde dammsuga här". Jaha tack för den, jag som trodde att jag varit duktig...

Men jag tycker i alla fall att jag förtjänar lite choklad nu, så jag tog fram chokladkakan som jag åt till filmen igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0