Sämst

På tisdagar börjar jag klockan 09.50, därför hade jag planerat att vakna klockan 09.00 imorse. Skitbra. Klockan ringer, jag får för mig att jag ska sova lite till. Vaknar 35 minuter senare och inser att jag bara har 15 minuter på mig att göra mig iordning och även att ta mig till skolan. Great...

Det blev att bara slita fram första bästa klädesplagg, in i badrummet och hämta penselbältet, förbi köket och stoppa ner ett äpple i väskan, på med ytterkläderna, sen stressa satan till skolan. Trodde att vi skulle ha smink första lektionen (som vi brukar) och då sabbar jag ju inte bara för mig själv om jag kommer sent, utan jag sabbar ju för en till eftersom vi alltid jobbar i par. Nu hade vi dock slängt om lektionerna så vi började med klädstyling... jaja. Vill i alla fall tillägga att jag faktiskt kom tre minuter innan lektionen började :) Oooch så blev det årets första cykeltur med flugsvampen (ja, min cykel då..) idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0