Chima

För två år sen befann jag mig faktiskt också i Florida. Då upptäckte jag och Billy denna fantastiska restaurang.



Entrén


Man får en liten sånhär som på ena sidan är orange med ett "yes, please." på



Har man den sidan uppåt så kommer det massa olika servitörer och bjuder på många olika sorters köttbitar



Vill man ta en paus i ätandet så vänder man bort den orangea sidan, då kommer det upp ett "no, thank you" och servitörerna slutar komma till ens bord


Sen kan man få världens godaste efterrätt om man känner fört





Nej, nu blir det att sova. Har varit duktig som hållit mig vaken tills nu tycker jag. Hoppas ni har en toppen lördagskväll (fast känns det inte mer som en söndag? ^^)  Har massor av bilder att visa upp imorgon också...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0