110331

Jag tror inte att ni riktigt förstår vilken värd dag jag har haft idag. Först fick man dryga igenom både lite svenska och engelska på skolan, men efter det... Jag fick liksom kroppspeeling, kroppsinpackning, miniansiktsbehandling och alla produkter luktade antingen vanlig choklad eller vit choklad. Det är så mysigt när man får vara med om sådant.

Nyss var jag ju och tränade och jag tror inte att jag någonsin kommer lyckas byta gym så länge jag bor här i Umeå. Efter passet idag kom instruktören fram och frågade lite om varför jag varit borta så länge (en hel månad....), jag berättade historien om hur jag blivit sjuk, dragit utomlands och sen varit lite mer sjuk och att jag nu kör igång för att jag inte orkar vänta längre. Så står hon där och bara brister ut i ett "Vi har saaaaknat diiiig!" hahaha. Bara söt!

Nåja. Nu måste jag sluta babbla känner jag, ingen orkar mycket text ändå :) Vet inte om jag lyckas vara vaken så himla mycket längre nu. Blev så lite sömn inatt, men vi får se. Mirakel sker ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0