110307

Idag har vi varit väldigt produktiva. Hunnit med några måltider, gymmat, slappat vid poolen, shoppat och även dragit till en strand en bit bort. Nu sitter jag här och delar med mig av resan igen, jag väntar nämligen på duschen som är lite upptagen sådär.

Utsikten från vår balkong



Vår pool. Vi fick flytta runt efter den där lilla strimman sol... Den byggnaden vi bor i ligger nämligen ivägen för nästan all förmiddagssol, bra där!



Påväg till Key Biscane



Lite söt reklam



Kajsa



South beach, Key Biscane



Någon modeplåtning







Nu hoppar jag in i duschen och gör mig redo för lite middag. Det är min och Kajsas tur att välja restaurang ikväll!

Kommentarer
Postat av: jeppo

aww, man.. Men ni ser ut att ha det trevligt i alla fall! =)

2011-03-08 @ 11:08:03
Postat av: Josefine

tråkigt liv ni har då.. :(

2011-03-08 @ 17:19:50
URL: http://jjosefinejonsson.blogg.se/
Postat av: flickaneemeliie

fin blogg

2011-03-08 @ 22:05:25
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0