I'm about to go down

Idag vaknade jag vid 10 och kunde inte somna om, så det var bara att börja dagen där. Okej, nu fick jag det där att låta jobbigt, men det var det väl inte riktigt. Har mest segat och inte gjort något särskilt, men nu ska jag väl börja sminka mig så att jag kan fortsätta att inte göra någonting tills det är dags att börja rulla mot Övik. Yes, det är där jag tänker fira midsommar. Fröken Kajsa hänger på också, fruktansvärt roligt!

Nåja, förvänta er inga inlägg förrän imorgon typ. Men man vet ju aldrig vad som kan hända? ;)


Här fick ni även en liten tjuvtitt på mitt nya rum och min nya fina vägg där till vänster! Visar det lite bättre när jag städat... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0