Humörsvängningar?

Idag har det ju varit lite roligt väder. Imorse när jag vaknade så var det strålande sol och lätta kläder var ett måste. Sen när jag satt i skolan och gjorde nationella sa några i klassen som försökt sätta sig ute på en bänk att det började regna. Jahapp. Sen skulle vi snacka lite om allas praktik, då var det strålande sol så vi satt ute och snackade. Sen när vi slutat så var himlen alldeles grå och det kom några droppar. När jag hunnit in så hör jag hur det bara forsar ner där ute, så jag hade ju lite tur som missade det. Nu tänkte jag fota hur det forsar ner från himlen och berätta det här.

Självklart var det soligt igen... men ni får se lite vatten ändå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0