Here come the whales, 'bout to give a little show

Så precis innan det här var det några italienare som körde på vår lilla söta hyrbil på parkeringen. Går ju att nämna att bilen de hade hyrt förmodligen var den största bilen jag någonsin sett. Jag stod och kollade på när det hände också, snacka om att man fick lite panik, man vill ju inte få skit och behöva betala för nåt man inte gjort? Men allt löste sig i alla fall... Fast vi snackar ju om italienare här, tror ni dom är sånna som gillar att snacka engelska? ;) Jag fick köra någon slags fransk-engelska när jag skulle komma överrens med föraren. Hahaha...

I alla fall, vi skulle se på valar (tror ni inte att italienarna också skulle med på vår båt? härlig stämning...). Vi fick se massor av olika valar trots att det var så pass dimmigt, kul. Det var lite delfiner som showade och en val blev lite irriterad på alla fåglar så han kom upp med huvudet till ytan, lite ballt sådär. Ni ska veta hur svårt det är att ta kort på valar... man vet aldrig var de ska ploppa upp eller vad de ska göra. Lite värre än att försöka ta kort på en geyser faktiskt. Den vet man ju i alla fall alltid var den är, men man vet aldrig när den får utbrott.

Såhär snygga var vi alla














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0