1 juni redan?

Förlåt för att jag inte bloggade något igår, men jag hann ju verkligen inte. Kom inte hem från praktiken förrän kl 20, efter det var det spontanfest på schemat så vi hade en halvtimme på oss att göra oss iordning innan bussen gick. Sen var vi i Gävle tills det var dags att dra hem, då såg vi på film och sen var klockan alldeles för mycket för att vi skulle kunna hålla oss vakna så då var det ju sängen som gällde.

Idag är vi lediga, likaså imorgon, men fredag och lördag är det jobb. Våra sista dagar... Lite blandade känslor där faktiskt. Ska bli ofantligt skönt att komma hem, men vi har ju lärt känna sånna fantastiska människor här så det känns ju väldigt tråkigt samtidigt.

Nåja, nu har Kajsa gjort stuvade makaroner och köttbullar, så jag kan ju inte sitta här och skriva. Hörs väl senare i livet :)

Fick bli en bild på min älskade lilla Zlatan, saknar mina bebisar så galet mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0