Våren 2010

Min underbara mormor känner en tjej som jobbar med all marknadsföring för L'oréal Paris (som jag har förstått det iaf hehe...), så hon får ganska bra med produkter av den här tjejen. Nu fick hon denna fantastiska grej som hon bestämde sig för att skicka hela vägen till Sverige till lilla mig (hon skickade den med min morbror som nu är här på besök i en vecka från och med idag). Så det är alltså produkter från förra våren, men inte tackar jag nej för det!



Tre läppstift, tre skuggor, hela sju nagellack (de tre till höger är likadana)



Läppstiften ser ut såhär. Älskar det lila!


Kommentarer
Postat av: LINNN

men ge mig läppstiften, sååååå snygga :D

2011-07-13 @ 01:59:40
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0