Mamma 50 år

Gårdagen var sjukt rolig. Vi höll till i det gamla fängelset, en DJ var på plats och massor av trevliga människor. Trots att medelåldern förmodligen låg runt 50-60 så var det väldigt festligt. Jag hade mina vänner där också, vilket var otroligt roligt! Kvällen började med en liten fördrink, sedan blev det middag med väldigt många tal till mamma, vilket gjorde det till en gråtfest där ett tag... Jag och mina vänner röjde loss på dansgolvet (sjöng med till låtarna så att DJen blev imponerad till och med) tills klockan rusade iväg och blev 1, då gjorde vi stan istället. Där träffade alla lite vänner och även en Simon från Big Brother haha... Kom i säng vid 5 imorse, lyckad kväll.





En gammal cell som man nu kan sova i om man vill det
, tog dock inte kort inne i rummet dumt nog ^^




Jag fick äran att sminka födelsedagsmamman



Mr. Holmberg på kalashumör?











Mamma fick en fin krans som hon fick bära på huvudet hela kvällen, då såg man henne i alla fall









Evelinas snygga mobilskal









Billys pappa, Bruno, på 93 år sjöng för oss alla och berättade lite historier





Det blev en gråtfest som sagt









Den här bilden får knyta ihop säcken. Jag och Kajsa på dansgolvet uppskattningsvis 00.14? haha ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Emilie. Tack för att du o dina fina kompisar förgyllde min dag/natt! kram, mamma Tittin

2011-07-04 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0