Hektiska tider

Känns som att uppdateringen blir allt segare och segare, men börjar få lite mycket att göra nu helt plötsligt. Idag fick jag veta runt 10-tiden att jag skulle jobba från 12 till 20, så det var bara att tagga till. Väl där gick väl tiden lite småsnabbt, brukar ju bli så när man hålls sysselsatt en tid. Efteråt blev det att hitta något att äta (läs: choklad), för att direkt dra iväg till en häst som ville ridas. Japp, nu har jag en häst att ge kärlek lite då och då, kul. Kom hem därifrån runt 23-tiden och hade nästan tänkt dra iväg till en liten mysfest, men avstod. Det blir för mycket, nu tänker jag faktiskt se alla Paradise Hotel-avsnitt som jag har missat. För det är jag värd.


Kommentarer
Postat av: sandra

emilie! vad fresen jobbar du med? :)

2011-07-21 @ 07:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0