Got the job

Den här dagen har ju varit lite smått kaotisk faktiskt. Allt började med att jag trodde att jag skulle vakna, för att dra till frisören, för att vara klar där och sen inte ha något att göra på hela dagen. Jag hade fel. Jag vaknade, fick ett samtal om att jag måste in och jobba (på ett jobb som jag trodde att jag inte hade fått), drog till frisören, sprang till jobbet, jobbade tills för två timmar sedan och nu har jag kommit hem.

Ikväll blir det mer vattenaktiviteter tror jag. Vi får se :)


Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-20 @ 13:32:37
URL: http://idas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0