frustration

När jag vilade ögonen på mina nyinköpta linser nu så kom jag på vad jag drömde inatt. Min kompis sedan lågstadiet hade köpt minst 30 par cirkellinser, provat dem och sen tagit ut dom och bara lagt dom framför sig på bordet. Så kom jag fram lite småarg på henne och frågade varför hon gjorde så. Hon svarade bara att hon hade köpt massa linser och provat dem, men hon tyckte typ inte att några såg bra ut på henne så de fick ligga på bordet och torka sönder.

Lite tragiskt för mig som typ avgudar linser, tror nästan att jag ska prova mina nya linser snart... det var nog det drömmen menade ;D Så att de inte torkar ihop liksom... Nä nu försöker jag bara hitta en anledning här känner jag. Men ja, det blir nog super.

Gröna...



Lila/bruna...



Gråa...



Lila...



osv liksom ;)



Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fina bilder :)

2011-07-26 @ 13:19:03
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0