fest hus mangää

Haha don't drink and blog är något jag ofta tänker på. Inte idag dock. Har haft en SJUK kväll med Micaela och... övriga. Tänkte skriva en liten dikt här, Micaela har gjort den alldeles själv:
Jag såg en häst, den var vit
då tänkte jag på vinter och snö
plötsligt blir jag kall och börjar frysa
men då kommer jag på att det är sommar
en fluga sätter sig på min näsa
jag börjar tänka på motorer
handlar det om hästkrafter eller djur och natur..?


Hahah sen har vi ju andra fina citat som "men ska nils inte med?" men sånt är inte roligt för folk som inte var med. Så vi lämnar det. Kvällen har varit helt stört bra och jag borde verkligen ta några glas vatten och gå och lägga mig nu. Men vi tar det sen. Vill fortsätta lyssna på musik!

schliten? eh ja :)

Kommentarer
Postat av: Nils tjej

HAHAHAHA, ohyeah! vi ska göra om allt det där kan jag lova! JAG VILL HA EN VIT HÄST!

2011-07-24 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0