Adventure

Hahaha, idag när jag och Camilla skulle ut och rida alltså.... vilken grej. Först när vi kommer dit, är det fullt av liv i hagen (vi är ju vana med att det är typ 5-6 hästar som står och äter i lugn och ro). Vi kollar en andra gång och näej... det där var minsann inga hästar. Hästarna delar hage med ett par tjurar, som däremot brukar stå på andra sidan ett litet vattendrag, nu var fallet annorlunda. De hade gått till "hästarnas sida" och förmodligen jagat bort dem också. Jag gick fram och tog det här kortet, sen vände jag mig om och skulle hämta hästens grimma.


När vi sedan vänder oss om efter ca 15 sekunder, så ser det ut såhär. Tjurarna ville antingen välkomna oss ordentligt, eller bara skrämmas. Det andra var väl vad de lyckades bäst med. Jag kunde bara skratta hysteriskt och ta fram mobilkameran än en gång.


Efter att ha gått runt hela hagen i onödan (trodde att hästarna stod på tjurarnas sida, men då var de på andra sidan så vi fick som gå runt hela skiten), så fick vi iaf tag på hästarna och red iväg. Jag typ flaxade lite läskigt med armarna så att tjurarna sprang iväg, lite kul vilken kontroll man kan ha över så skräckinjagande djur ;D


NU: DUSCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0