110724

Har haft en rätt skön dag hittills. Allt började med att jag blev väckt runt 9 för att säga hejdå till min morbror som skulle iväg till Frankrike igen. Sen gick jag och la mig igen (kom ju fasen hem vid fyra inatt), runt tolv hör jag hur någon går ner för trappen utanför mitt rum. Jag öppnar ögonen och ser att det är mamma, så jag säger hej och så kommer hon in i mitt rum så hade vi ett rätt långt samtal, bara skitsnack egentligen. Det var rätt najs att vakna så faktiskt. Sen såg jag på lite paradise hotel och nu kom jag just hem från jobbet. Senare idag blir det att käka tacos och förmodligen se på pretty little liars om jag känner mig själv.

Vet inte om jag har nämnt i bloggen att jag följer den här serien. Det gör jag i alla fall och om ni har tråkigt är det absolut värt att börja se på den. Inte den bästa serien ever, men den funkar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0