Now I'm feelin so fly

Kan ju lova att man mår lite bättre än bra när man startar dagen med en kroppspeeling, kroppsinpackning och en liten ansiktsbehandling under tiden. Sitter på skolans inte alltför sköna soffor nu och luktar vit choklad. Inte helt fel, nej.

En liten grej som drar ner det hela är väl att mitt öra kind of förfrös när jag gick till skolan imorse. När jag var framme på skolan efter en 10-15 minuters promenad i -20°, så kände jag bara hur det vänstra örat sved. Efter den mysiga behandlingen som jag beskrev ovan så var örat väldigt varmt och... svullet. Väldigt varmt och svullet. Lite äckligt nästan, haha.

Men god morgon i alla fall ;) Använd mössa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0