Make it last all night

Nu har jag dragit årets snabbaste runda på stan. Det tog en halvtimme för mig att gå från hemmet, till stan, köpa det jag skulle och gå hem igen. Jag har varit så fantastiskt duktig så att jag faktiskt haft sönder båda de två nedre hörnen på mitt iPhone-skal, så nu vill telefonen bara glida ut hela tiden. Därför var det väl på tiden att jag köpte ett nytt.

Det gamla:





Det nya:





Känns lite ovant med en helt ny färg på telefonen och att den faktiskt sitter fast i skalet. Men jag kan nog vänja mig vid det...


Anledningen till varför jag skulle iväg till stan var egentligen för att köpa lösögonfransar både till mig privat, till skolan och till Josefine eftersom jag var tvungen att låna av henne förra veckan. Duktigt att jag tog tag i det denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0