Händelserika Umeå

På skolan fick vi idag lite läxa i kursen "försäljning & Service". Vi skulle ut på stan i grupper och alla grupper skulle granska personalen i tre olika butiker. Kroppsspråk, kläder, ögonkontakt.. lite sånna grejer. Så jag och min lilla grupp knallar iväg till vår första butik. När vi kommer till en korsning precis innan vi är framme får vi syn på Emma på andra sidan av korsningen och ropar på henne, sen PANG så är det två bilar som krockar mellan oss. Chocken.

När vi kommit till vår sista butik att spana in inser jag att vår parkeringstid gick ut för sisådär 12 minuter sen, så jag går iväg mot bilen och ser på håll att en parkeringsvakt står någon bil bort från min. Satan. Jag ökar stegen en aning och när jag fortfarande har en bit kvar att gå ser jag att hon kollar på min bil lite sådär, kollar på klockan, sedan tar hon upp den där apparaten. Fan. Tror ni inte att det kommer en blatte och ställer sin bil på ett ställe där man inte får parkera precis bakom min bil typ? Då går hon ju istället till honom för att säga att han inte får stå där och blabla. Emilie hoppar då in i bilen och kör därifrån typ lite halvsnabbt. Puh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0