things

Kände för att skriva en liten lista med grejer ni kanske inte visste om mig. Ok, so here it goes:

◊ Jag är helt galet flygrädd.

◊ Jag gillar verkligen inte att vara "online" på msn, måste alltid vara "upptagen" av någon anledning. Försöker vänja bort det där, men det går inte så bra.

◊ 6 av 8 hål i mina öron har jag tagit själv... med en säkerhetsnål.

◊ Jag har en rätt speciell tvångstanke egentligen. Säger alltid förlåt efter att jag rapar, spelar ingen roll om jag sitter hemma helt själv eller om jag umgås med typ... kungen. Ursäkten måste ut hur som helst.

◊ Min absoluta favoritdryck är mjölk.

◊ När jag var liten fullkomligt älskade jag Shania Twain.

◊ Jag är förvånansvärt kräsen när det kommer till mat. För att göra det enkelt kan man väl nästan säga att allt nyttigt inte behöver komma i närheten av mig, chansen är inte stor att jag tycker om det ändå.

◊ Jag älskar att planera saker. Då jag har något att se fram emot så känns det alltid som att jag har lite mer av en anledning att leva livet liksom. Gillar givetvis att vara spontan också, men det är roligt på ett helt annat sätt.

Är det någon som vill utöka listan, feel free to do it. Min hjärna kommer för tillfället inte på någonting mer som inte är sådär överdrivet uppenbart.









Kommentarer
Postat av: Ida - Skateboard bruden från Norrland

Hahahaha jag gör samma sak som du på msn xD

kul att någon annan är likadan xD

2011-02-08 @ 12:32:04
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0