08:29

Idag är ingen bra dag, jag fortsätter nämligen att bli sämre. Är inte ens sugen på frukost och då är det ju något som är väldigt fel. Frukosten är ju ändå meningen med mitt liv. Det är den som får mig att studsa upp på morgonen ungefär. Nåja... Vatten är ju bra det med.

Och på tal om inget så såg jag en tjej i min dröm inatt, som hade en väldigt fin tatuering... haha. Värt att fundera vidare på, faktiskt.

Nu går jag och lägger mig ett tag innan det blir dags att dra till skolan. Idag blir det datateknikerna för min del. Yay. Har saknat dem. eller?



Kommentarer
Postat av: e

2011-02-24 @ 12:31:26
Postat av: evelina

hej , jätte fin blogg !

klicka dej gärna in på min blogg , och kanske lämna en kommentar ? skulle inte skada :)

2011-02-24 @ 12:32:29
URL: http://evelinu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0