SPA

Av någon anledning så är det jättesvårt att fota på spa-lektioner. Om jag ska ge massage/behandling så är jag ju typ kladdig om händerna och vill då gärna inte ta i kameran. Om jag ska få (som till exempel idag), går jag direkt till massagebänken och stannar där typ sovandes. Nu har jag snott bilder av Josefine, ännu en gång. Vi fortsatte med fotbehandling eftersom vi som gav förra veckan inte fick då. Sen hade vi tid över så jag fick ryggmassage x2 (A)

Jag och Felicia, haha har inget minne av den här bilden





Carina visade hur alla skulle göra











På torsdag har vi spa igen och då är det kroppspeeling + brun utan sol som gäller ;)



Kommentarer
Postat av: LINN

jaa! den är bääääääääääääst

2010-09-28 @ 08:08:43
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0