NU NI!

Jag Emilie Cabrer, har nu bidragit till att göra SD en aning irriterade.


Några som läser bloggen kanske inte förstår någonting. Det är såhär att jag är född och uppvuxen i Sverige. Min mamma är fransk och pappa svensk, men min mamma har ensam vårdnad om mig, så därför blev jag fransk medborgare och inte svensk.

Frågan är ju vad jag ska skylla på nu när jag råkar säga någon mening med ord som absolut inte passar tillsammans (är duktig på att ha tankarna på andra håll när jag snackar). Förut har ju anledningen varit att jag inte är svensk... Vad ska jag nu ta mig till?


Nejdå, men det här känns bra. Nu kan jag få ett nytt pass, där min bild inte är på mig som typ 13åring.....

Kommentarer
Postat av: Josefine

GRATTIS VÄNNEN! välkommen till sverige! fniss;) <3

2010-09-26 @ 19:03:45
URL: http://jjosefinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0