Naglar

Idag höll vi på med naglar, men var tvungna att avbryta lektionen eftersom vi skulle ha möte angående Umeå Fashion Weekend. Så vi fick antingen göra fransk manikyr eller bara ta ett lack och köra på som vanligt.

Nellie och Josefine var taggade!



Jag jobbar stenhårt med Isabelles tippar
som skulle bli gråa


Kajsa, Victoria och Maja. Sen har vi Felicia där bak också men... :)



Malin och Fanny



Isabelles gråa tippar, som jag sedan toppade med ett rosa lack!





Isabelle gav mig lila naglar, som jag snart ska exprimentera lite på!







Maulinbananen



Skulle ta en bild på Felicia... men det tyckte inte Kajsas hand!



Ja, det var lite från idag. Nästa vecka ska vi göra riktig manikyr, eftersom vi inte hade tiden just idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0