Kreta 2010 - del 4

Vackra Elafonissi, med sand som skimrar i rosa.




Carro upptäckte att en bit av hennes tand saknades



Man kunde vada ut till andra öar, vilket vi alla givetvis gjorde också



Eller ja.. nästan alla.





Fisk





Rosa!



Sen blev det kväll och jag fick agera hårstylist haha





Vi åt på en restaurang där man fick sitta i sand/grus?



Eclipse
hade black light party


Och det blev väl mest sånnahär bilder



Jespers öl fick också vara med och leka



Sen försökte jag ta en fin bild på Splendid, men man tänker faktiskt mest på att det står två stycken och strular rakt framför kameran :)



Nu måste jag städa rummet, för jag får finbesök idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0