Kreta 2010 - del 2

Tog inte sådär jättemycket bilder de första kvällarna men..

När vi kommit fram till vårt hotell, sisådär tolv på natten så började vi pumpa musik och dricka öl på balkongen.


Efter några timmars sömn la vi oss på stranden och stekte.

Jesper kände för att sova lite till. Han blev bränd på den sidan där solen stekte... fick ett vitt streck efter hörlurs-sladden...


Miss Caroline




Bananchoklad glass


Dag två, Jesper somnade igen


Fast sen fick han en Moore tidning, och vaknade rätt fort


Tredje eller fjärde dagen, innan vi drog ut på finmiddag


Gillar alla stavfel, för dom är ju verkligen överallt - hela tiden




Kreta verkar stödja socialdemokraterna?


Tänkte käka pizza... men fick en hel ko på tallriken


Såhär mycket gick ner innan jag var spyfärdig


En dansk och en norsk (fail på honom) på Splendid.


Splendid


Någon random som jag inte vet vem det är


Jesper och failen


En norsk, en svensk och en dansk




Umebruuudar


Sådär. Då var den första delen av resan uppvisad. Nu hade jag tänkt dricka otroliga mängder te med honung så att jag kan slippa hostan och min onda hals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0