Kreta 2010 - del 1.

Lägger in de få bilder jag har från vårt besök av huvudstaden. Stannade en natt, hann busa lite.






Snyggfisen Khaajshaaa


Cärrhuu


And Emlöö




Fick bo hos Carolines mammas kompis på Östermalm. Vi skrev den här lappen när vi var lite överdrivet trötta på lördagsnatten. Då tyckte vi att det var asroligt, sen på söndagsmorgonen så... var det inte lika kul längre.


Sista bilden innan vi landat på Kreta.


Nu ska jag försöka ta mig en dusch, vill även hinna måla naglarna innan jag är för trött så att jag somnar. Har ju blivit överdrivet sjuk så jag är otroligt utmattad. Det ska nog ordna sig. Ni får fler bilder imorgon, när jag faktiskt orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0