Hm

Just hemkommen från vårdcentralen. En normal människas sänka ska ligga runt 10-11 nånting om jag inte har fel? Min ligger för tillfället på 71. Ja, det lät ju helt underbart. Bihålorna försöker trycka sig ut ur mitt ansikte eller vad det nu är dom håller på med. Nu börjar jag bli less, 10 dagar av bara sån här skit, känns som en evighet.

Nu ska jag bädda ner mig själv i min underbart sköna säng. Jag ska äta världens godaste frukost sen äta glass och typ dricka te. Samtidigt som det hade jag tänkt se på någon film. Det enda sjukdomen inte har lyckats ta ifrån mig är min aptit. HA!

Hade tänkt lägga in de sista kreta-bilderna nu idag också. Det är på tiden liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0