Hittade en kamera med bilder (BILDBOMB...)

Det är närmare 2 månader sedan jag och Malin var i frankrike nu, men har tydligen fortfarande bilder jag inte visat upp ännu.

Nöjda tjejer bland majsgrejer i Tyskland



Här hade vi förflyttat oss till Dijon







Sen var vi en bit utanför Dijon. Där hade de pizzaugn, så vi gjorde egna pizzor. Jag var drabbad av nån slags förbannelse eftersom mina alltid blev svarta (kunde inte sno av någon annan eftersom jag är extremt kräsen och tycker bara om ost och skinka på mina pizzor haha) Men hela kvällen var ju party ändå så det gick bra :)




Mathieu & Remi






Följande bilder visar hur världens barnsligaste vuxna ser ut













Fina Paris. Inte alls packat med bilar



Frukost i solens sken, lovely
;)


Det bombhotade tornet.




"Staty" precis framför eiffeltornet



Under


Dans under eiffeltornet







Alla gör tummen upp... förutom jag som sitter med en... gaffel?



Mamma, pappa, och jag ;)



Wonderful desserts





Avslutar det hela med en bild på min fina morfar och mitt söta
kusinbarn!







Kommentarer
Postat av: mallanballan

saknar det... saknar dig...

2010-10-23 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0