hårhårhår

Började dagen med lite hårstyling. Gud så mycket jag har saknat den kursen under vårterminen! (fick lite bilder av Josefine)

Vi höll på med läggningar. Såhär kul tyckte Malin att det var...



Här ser vi då någons verk. Kan inte svara på vems :)



Josefine bad om en fläta i luggen, men ser lite tveksam ut på bilden?
(med all rätt mahaha)


Work in progress


Såhär slutade kalaset. Notera att hon bad om EN fläta. Tokigt det kan bli.





Sen blev det kaos. Kajsa rev ner en lampa och jag satt bara och skrek för att jag trodde den skulle slå ihjäl mig typ....


Och vår virrpanna till lärare stod bara där och log :)



Har bilder från klädstylingen också. Men hade tänkt gå och lägga mig nu, så ni får dem imorgon. Kommer lite fler Kreta-bilder då också förmodligen!

god natt ♥





Kommentarer
Postat av: Kicki

"Kuliga" bilder :)

2010-09-10 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0