Hallådär kött o blåbär

Så jag har vaknat upp ännu en gång, härliga tider. Ansiktet gör inte alls lika ont som igår och näsan är långt ifrån lika täppt. Kanske man kan kalla mig frisk imorgon? I wish!

Det var lite komiskt igår att jag sa att sjukdomen inte tagit min aptit ifrån mig... jag käkade ingenting efter att jag skrev det. Inte på hela dagen, vill ni veta varför? Jo, för att jag hade ju jätteont i vänstra sidan av ansiktet så det gjorde ont att gapa. Sen hade jag ju ont i tänderna på den vänstra sidan, så det gjorde ju bara förjävligt ont att tugga också... Hej isvatten!

Nu ska jag i alla fall käka en fet frukost, för jag är hungrig sen gårdagen! :)

Nöjd tjej


Kommentarer
Postat av: knaas

drick milkshake föffaaan!

2010-09-14 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0