Forts. hårstyling

Ja idag skulle vi slicka på våra Maritor... eller någon annans som Josefine gjorde!


Nä, men tvätta håret på varandra var det första som gjordes



Sen skulle vi göra spirallockar, så det var bara att slita med läggningar igen..





Och jag fick snabbt fixa grejerna på min Marita, för att sedan snabbt göra iordning spirallockar på fröken Norling!



Vi brukar äta lunch mitt i lektionen, så såhär fick flickorna se ut i matsalen :)
En halvklar tant och en heltant..


Malin B var också tant!



Tillslut blev jag också klar, men då hade vi ju klädstyling, så hon fick sitta med rullarna på den lektionen också!





Isabelles resultat på Frida.



Malins kreation på Josefine!



Kan tyvärr inte visa upp något eget resultat eftersom vi var tvungna att ta ut rullarna innan håret torkat klart. Så det blev lite vågigt. Typ.


Nu måste jag fixa till mitt nagellack som blev slitet efter allt jobb med hårnålar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0