Bruden var trött

Eftersom jag är sådär jobbig och faktiskt blir pigg runt halv 7 tiden, när jag egentligen börjar halv 11 så kände jag för att skicka ett sms. Kajsa blev offret. Jag passade på att upplysa henne om att vi har ett likadant nagellack, ba wow. Passade även på att mobba mig själv för att jag var vaken så tidigt trots vår sovmorgon. Sen ringer hon helt plötsligt, en våg av dåligt samvete for över mig (trodde att jag hade väckt henne med mitt så oskyldiga sms).

"VAA... har vi sovmorgon? Börjar du samtidigt som mig? Jag är påväg in till stan. Men faaaan, jag kommer till dig nu"

Tjejen med koll! Nu ligger hon här bredvid mig och sover. Jag är mest sugen på läsk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0