Bengalbus

Så nu när jag är sjuk så blir det många glas med isvatten. Det jag har märkt är att katterna blir otroligt intresserade av denna dryck så nyss släppte jag i en isbit i deras vattenskål.



Nu har dom hittat en fjäril eller vad det nu kan tänkas vara, som de stoppar in i munnen och spottar ut igen. Då försöker den fly, men då springer katterna efter, stoppar den i munnen och spottar ut den igen osvosv. Stackars varelse. Jag är dock lite för feg för att kunna rädda den, så den hade väl otur som hamnade i vårt hem antar jag.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hej!



Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om Unity Lines spa-resor till Polen. Polen har en historisk kurortstradition med en rad spahotell i natursköna omgivningar. Läs mer här:



http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/hotellarrangemang/spapaket



Likea Unity Line på Facebook för att få chansen att vinna en

kryssning till Polen: http://www.facebook.com/pages/Tavla-och-vinn-en-kryssning-med-Unity-Line/140776032632140?ref=ts



Kanske något för dig?



Allt väl



/Jonathan, Unity Line


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0