ya face bitch

Såg nu att det finns en liten grej vid rubriken. Grattis blogg.se, äntligen kan vi tidsinställa inlägg! Som jag har längtat :)

I alla fall, till grejen jag skulle skriva om nu. Vi satt just i matsalen på skolan där Emma börjar prata om Kajsas danspartner. I onsdags pratade jag och Emma om hans ålder. Jag trodde att han var närmare 40 medan Emma chansade på att han var 18-20? Lite skillnad, jag vet.

Emma konfronterar Kajsa och säger "Hur gammal är han du dansar med?" (vilket Kajsa tar som en kille hon är kompis med i hennes grupp.)
Kajsa: han är väl... 89a?

Emma lyser upp som en sol och liksom "HAA IN YOUR FACE EMILIE!!"

jag sitter där och är helt förbluffad, för han såg ju verkligen gammal ut.

Senare kommer det fram att Kajsas danspartner faktiskt är runt 35 år och att hon bara tänkt på hennes kompis i gruppen eftersom hon inte pratar om så många andra från hennes danskurs.

Jo det kändes bra att kunna säga IN YOUR FACE EMMA, efter att man fått det själv utan att ens förtjäna det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0