twinsoul

Kajsa ringde och ville komma hit. Så hon är här nu. Inte nog med det, men hon hade med sig typ 10 bullar som numera bara är typ 4 st? Nej jag vet inte men mysigt var det.

Imorgon ska vi iväg på ett litet uppdrag, vi ska sminka folk som har tagit olika spabehandlingar och folk som har varit och simmat (eller tränat på annat sätt tror jag?). Ska försöka marknadsföra i.d. Bare Minerals på ett sätt. Allt är lite luddigt men det kan nog bli spännande.

Nu måste vi flickor dock sova, så ni får ha en trevlig natt antar jag :)




Kommentarer
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

Vill du bli dagens blogg på min blogg? Annmäl dig på en gång i sånna fall! 3 vinnare dras :)

2010-10-03 @ 11:39:23
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0