Ridtur

Detta var alltså min något försenade födelsedagspresent. En ridtur med världens bästa människor! Inte illa ;)

Vi fick mysa med fem grova nordsvenskar.



Jag var taggad







En arab fick hänga med oss också, stackarn måste ha tyckt att tempot var lite halvkasst.



Emma



Lite småskraj Josefine?



Jag och min unika hjälm häää



Kajsa



jag på Karat











Josefine



Jag



Emma



Kajsa



Tyvärr satt Malin med kameran i stort sett hela tiden, så hon är inte med på så många bilder. Nu vet ni dock att även hon var med. Måste tacka mina underbaringar för att de faktiskt satte sig upp på en häst trots att de inte har någon vidare erfarenhet (förutom Malin!), det kan ju vara väldigt läskigt. Vi hade en trevlig upplevelse ute i skogen på dessa muskelpaket!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0