I miss it. Every day

Okej... jag vet inte hur jag ska få allt att gå ihop. Jag får absolut inte lägga ut pengar på någonting pga. något som kommer att hända om väldigt lång tid framöver. Så jag kommer spendera pengar, men inte kunna njuta av det förrän om 10 månader. Kan ju även nämna att jag ska en sväng till USA däremellan och får absolut inte shoppa nåt där. MEN KUL LIV. haha. Nej.

Det jag vill komma till är att jag saknar mitt gamla hår något så fruktansvärt. Jag har haft såhär lite till och från i typ 5 år, senast jag hade så var för lite mer än ett år sen.

SAKNA!







Brunt, rött och jävligt långt. GIVE IT BACK.

Kommentarer
Postat av: sanna

Shit så långt!

2010-10-23 @ 22:41:53
URL: http://thewayup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0