Hey, look what I bought

Jag och Kajsa råkade ta en sväng förbi ersboda... råkade hitta några grejer som jag typ var tvungen att köpa också. Från och med idag så tar jag aldrig med mig plånboken ut på äventyr!

Tröja och byxor till träning



sportbh i fint mönster (A)



Köpte några andra smågrejer också, men inte värt att visa upp. Höll på att köpa hårfärg av någon anledning... kliar ordentligt i fingrarna nu efter typ 7 månaders halvt shoppingförbud, har liksom aldrig fått gå loss ordentligt i affärerna (pga min egen självdiciplin typ?). Nåja.. what to do, det kommer bättre dagar med bättre ekonomi senare i livet. Nu ska jag njuta av mitt studentliv.




Kommentarer
Postat av: nille666

Den där katten såg jäkligt cool ut, ovanliga färger och mönster :P

2010-10-17 @ 10:27:27
URL: http://nille666.bloggplatsen.se
Postat av: nille666

Den där katten såg jäkligt cool ut, ovanliga färger och mönster :P

2010-10-17 @ 10:27:44
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0