Hej

Sitter här och myser med musiken jag brukade lyssna på alltför längesen. Sitter för övrigt och myser med Kajsas dator också, min fick stanna hemma och sova idag.

Idag snöar det.... vet inte riktigt om jag ens behöver kommentera det. Känns förjävla jobbigt att det ska vara dags igen. Nog för att den här snön inte kommer att vara särskilt långvarig, men det säger ju mycket om vad temperaturen ligger på. Kan inte sommaren bara snälla få för sig att komma tillbaka?

Med risk för att det här inlägget blir alldeles för deppigt så lägger jag av nu :)
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag!

Fär att liva upp stämningen ytterligare så får ni några av Kajsas fina Kretabilder (några togs i stockholm innan vi kommit iväg också ;D)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0