GOD NATT

Nej, jag klarar inte av att vara vaken tills den här dagen slår om och blir en annan. Jag väljer att gå och lägga mig nu, vilket jag tycker att ni andra också borde göra ;)

Nejdå, det är ett fritt land och ni gör som ni vill. Men bara så att hela världen ska kunna anteckna detta så... ja, jag går och lägger mig. Sov så otroligt gott ni bara kan så hörs vi imorgon.

Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter. För mig innebär det en vecka med en möjlighet att faktiskt få G på ett prov i matte B. Risken att jag får IG i hela kursen är fortfarande större men, det behöver man ju inte nämna :)


Kommentarer
Postat av: Nikki

Tack så jättemkt. =) Din header är också jättefin ju. =) Ha en fantastisk måndag

2010-10-25 @ 08:10:23
URL: http://www.finest.se/babynikki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0